filters
state:
Show
city:
Show
1000Bulbs - Poorly Packed, Long wait for RMA
50% of our product was damaged due to their bad packing. Still waiting for RMA. Also, I wrote a review detailing their failings on packing and customer service including having to pay for return shipping myself. That review on their site was immediately removed. You...
Read more
1000Bulbs
1000Bulbs
1000Bulbs Verified Representative

Thank you for your review. We apologize for any confusion. We do not require customers to pay shipping costs for products damaged in transit. Your two replacement bulbs were s...

1.6
Product
#1180807
Not a good experience at all at 1000bulbs.com. I spent hours researching to find the right bulb strings for Christmas. Finally found them here. Unfortunately the shipping charge was nearly $22.00. It took a week for the box to arrive. Product listing promised if one...
Read more
1000Bulbs
1000Bulbs
1000Bulbs Verified Representative

Thank you for taking the time to leave a review. We immediately refunded you the purchase price for the defective string and let you know that we didn't need it returned, so y...

1.7
I didn't like
  • Defective product and no return shipping reimbursement
#1151614
bought 8 bulbs for $1.00 each plus $10.18 for shipping. none of the 8 bulbs work. they offer me an $8.00 refund plus I have to pay for the return shipping which is more than $8.00. So I ended up with 8 useless bulbs that does not work and out $18.18. there customer...
Read more
1000Bulbs
1000Bulbs
1000Bulbs Verified Representative

Thank you for your review. I would like to look into what happened. Would you please provide the invoice number as a comment or send an email to socialmedia@1000bulbs.com with...

1.0
Product
#1055080
Purchased a few stringers (5) from this company and upon arrival, one of them was defective. I went ahead and sent all five of them back because I began to question the quality of their product especially since they were going to be hung on a rooftop. I wanted to...
Read more
1.0
Product
#926639
I recently was ready to put in an order for 5 smartpots,which is a fabric softsided pot.The cost was 25.00 and change.On the final page of the order $64.00 is added to the order for shipping.What a rip off.I immediately went to E-bay and ordered the same smart pots for...
Read more
Anonymous
***edc

Had the same experience shipping was twice the price of the productNot worth shopping here for sureRipoff complete Shop on eBay instead Why do I have to entrer 50 words Words ...

3.0
#820662
Placed a $300 order, get an e-mail stating they are out of stock on some items - THEY WILL NOT SHIP PARTIAL ORDER. Ask to speak with someone higher up and I get same nonsense response. They ask if I wish to wait for other bulbs to be restocked and I responded to...
Read more
#818583
The purchase was made 4/23/15. It was for just about $50. The email I received said they would send an email confirming shipment. I never received an email so I call them today (4/30/15) as they had taken the money out of my bank account on the 23rd. The manager said...
Read more
2.0
I didn't like
  • Rudeness
  • Customer service
  • Trying to steal my money
#629377
bought a case of halogen bulbs. 30 per cent failure out of the box. 1000bulbs refused to credit or replace, as it was beyond their 30 day "warranty". Thus if you must buy from them, buy no more than you need immediately. Customer service indifferent. bought a case of...
Read more
2.0
I didn't like
  • Product backup
#618888
Tried to make a simple purchase on 1000bulbs.com, for some reason the first attempt was declined with instructions to call them . so i called them and was tersely told to try again , so i tried again and that attempt ended up with a different error. frustrated i...
Read more
1000Bulbs
1000Bulbs
1000Bulbs Verified Representative

We're sorry for the experience you had speaking with our customer service team. That is not the quality of service we strive for, so we will use this as a training experience ...

Nick1346
Nick1346

I tried placing an order about mid October for Christmas lights that are hard to find. About a month later, I remembered placing this order and that I never got it. I went to ...

#368965